tirsdag den 6. juli 2010

You can be My Wingman anytime....

Jeg har ikke været mig selv i dag - ikke fordi jeg er på vej på sommerferie eller fordi der er sket noget super spændende og hemmeligt. Nej fordi min mand har fået den skøre idé at sige ja til at dække et helt nyt koncept; Fighter pilot for a day!
...og får at kunne beskrive det, ja så må man jo "ofre" sig og selv springe ind i et gammelt militærfly og kaste sig ud i luftkamp mod et andet fly......og tilmed selv styre flyet det meste af vejen!


Jeg tror han har haft en helt fantastisk dag med flightschool, briefing, Dogfights og efterfølgende debriefing. Men jeg har tilgengæld ikke været rolig hele dagen - det skyldes nok primært at jeg mistede en bekendt i en flyulukke for nogle år siden. Netop i et gammelt militærfly i en showoff situation.
Så der gik ikke længe før jeg måtte sms'e "du ringer lige så snart du er landet i sikkerhed igen?" :0)

Men Top Gun piloten med call-sign Borat (ja spørg mig ikke hvorfor han skulle hedde det) synes bare det var super cool - også selvom han efter et loop lige måtte kvittere morgenmaden i en pose (vatnisse, ik?).

Det kan man kalde en opfyldelse af en drengedrøm og kære mand " You can be my Wingman anytime" :0)

1 kommentar:

  1. jaja - der skulle en lille pose til, men kun en rigtig mand vælger at binde en knude på den - og så tage et loop til!

    SvarSlet