mandag den 5. juli 2010

Marie Curie Allé og husk lige tandbørsten


...først et typisk aften-billede af Sigurd. Sigurd bliver snart 1 år (her i slutningen af juli) og er en stor dreng på 80 cm og små 11 kilo. Hver aften får han en "godnat-bajer" og går ud som et lys. Så kan vi lige samle ham op og putte ham i hans seng. En hyggelig og rolig rutine der sikkert holder et par måneder endnu (I hope so...) :0)

Marie Curie Alle bliver der hvor vi skal bo. Det føles vildt godt at der er truffet en beslutning og det er bestemt ikke lig med at Århus drømmen forsvinder. Vi har nu bare god tid til at kigge videre og byde på andre grunde.
En stor 4 værelses lejlighed i stueplan med en fin lille have, skønne grønne omgivelser og legeplads, tæt på universitet og dermed også arbejdet. Jeg er sikker på vi bliver glade for det.
Jeg har været svært bekymret for Livas reaktion - faktisk helt overbevist om at hun ville give sig til at græde når vi fortalte hende at vi skal flytte her fra Langelandsgade (hun har jo aldrig kendt til andet....).
Og pigens eneste kommentar var; "det er okay mor. Du skal bare lige huske min tandbørste" :0)

I morgen tirsdag skal de alle sidste løse ender lukkes på arbejdet og så er der dømt ferie indtil midten af august. Jeg har aldrig glædet mig så meget til ferie; der blandt andet byder på sommerhus i Bønnerup, Bryllup, Dogmerevy på Samsø og så skal vi selvfølgelig også pakke hele hjemmet ned :0)
Det bliver total afslapning i den lille familie og det har vi alle sammen behov for.

.....hvis nogen af jer har lyst til at se området hvor vi skal bo så tjek www.davinciparken.dk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar