søndag den 11. april 2010

Weekendens snapshots

Det er weekend -den første af slagsen efter at jeg er påbegyndt arbejde. Det har været en lidt hård uge -primært fordi Sigurd stadig ikke er rask. Jeppe og jeg har skiftes til at være hjemme hos ham og være på arbejde. Det er nu en lille måned siden at Sigurd sidst var i vuggestue. I morgen mandag prøver vi lykken og sender ham afsted (han har trods alt haft 3 feberfrie døgn nu). Dette billede af Liva stammer dog fra påsken hvor hun hos farmor fik en mega påskeæg. Hun fik desværre også en hul i panden efter et grimt styrt ned af farmors trapper. Vi måtte lige på et mindre visit på skadestuen for, at få hende lappet sammen -men hun var super sej og mega modig.


Lørdagens gode vejr betød at vi måtte ud og nyde det. Vi tog et smut i zoo og Liva medbragte mit gamle konfirmationskamera....."Mor jeg skal tage billeder af alle dyr i mit liv" (og hun gjorde et ihærdigt forsøg).

Jeppe, Liva og den store løvehan i baggrunden der også nød det dejlig solskin.


Den lille nyfødte giraf Joachim der blev født på Aalborg zoo 75 års jubilæumsdag.

Uhmmm bamseis :0)

Tjek lige mine nye super fine Danefæ gummistøvler som jeg bare måtte eje :0)

Et super cool snapshot som Jeppe tog af en påfugl der fløj lige over hovedet på os.

Se hvordan Sigurd spærrede øjnene op da han opdagede de kæmpe store elefanter der stod lige foran næsen på ham. Lige netop vågnet fra sin middagslur og så forventer man nok ikke lige at få selskab af 3 tonstunge elefanter (det var ret sjovt at se hvor optaget han var af havens store dyr) :0)

God uge til jer alle!

5 kommentarer:

  1. sikke uheldig Liva var, men hun ser nu ud til at klare det fint :)
    Jeg håber Sigurd snart er helt på toppen igen :)
    Og sikke fine støvler du har fået dig!

    SvarSlet
  2. findes bamseis virkelig endnu :D

    SvarSlet
  3. Ja Liva har det heldigvis okay igen. Jeg er lidt spændt på hvor meget man kommer til at se arret i panden -men med tiden forsvinder det jo mere og mere.
    Det har været en hård omgang for Sigurd og han er helt sikkert mærket af det -men de seneste dage har han været fræk og grinende og trænger enormt meget til at komme op og lege lidt med de andre små. Jeg krydser fingre og håber det går :0)

    SvarSlet
  4. ja Mona -det er lidt nostalgisk ikke? Jeg tror de tjener kassen på at producere bamseis. Populært er det i hvert fald :0)

    SvarSlet
  5. Er vildt misundelig på de gummistøvler...have selv overvejet at købe sådan et par. :-)

    SvarSlet