torsdag den 22. april 2010

En rigtig "mig-dag" :0)

Det er ingen hemmelighed at vi har haft det lidt hårdt på det sidste. Vi har haft svært ved, at få hverdagen til at hænge sammen og det er bare opslidende på alle måder, at være så ramt af sygdom. Heldigvis er det nu "kun" Sigurd vi mangler at få helt på rette fode. Han har fået sig en PEP maske på børneafdelingen og det hjælper bare helt vildt meget.
Det er min fridag i dag -men jeg har virkelig haft svært ved at tro på at det skulle lykkes at få en rigtig"mig-dag". Alle var heldigvis friske nok til at komme i institution og jeg har bare nydt at ose i byen, spise frokost med min mand (som tog sig tid midt i arbejdet) og drikke super hyggelig eftermiddagskaffe hos Sarah fra mødregruppen.
Kjolen som jeg har købt i dag er til min fars 60 års fødselsdag midt i maj - jeg må dog stadig lige tygge på om det er den rette kjole :0)

3 kommentarer:

  1. så dejligt du fik lidt ego tid :) du skal se Sigurd er sikkert også snart helt frisk.
    Hyggeligt at manden vil tage lidt fri til at spise frokost sammen.

    SvarSlet
  2. Wow, det lyder som en dejlig dag. Skønt med lidt alene tid sammen med din mand. Det kan vi vist alle bruge. =0)

    SvarSlet
  3. Fin kjole! :-) Hvor er den fra?

    SvarSlet