tirsdag den 2. marts 2010

Update og mudderhulstrøje


Se lige denne super skønne trøje som min mor netop har lavet til Liva. Liva elsker mudderhullet på børnehavens legeplads og det kræver jo en stor tyk trøje der kan tåle lidt snavs (deraf navnet). Skønt at være så heldig at have en mor der er så dygtig :0)

....og så til updaten på indkøring i vuggestue. DET GÅR VIRKELIG IKKE :0(.
Liva græd da jeg afleverede dem i morges. Da jeg gik græd Sigurd og han stoppede ikke før pædagogerne med held fik ham til at sove en lille time senere.
Så jeg måtte hente begge børn igen kl. 11.30. Liva kunne slet ikke bære at jeg skulle hente Sigurd uden at tage hende med -så det gjorde jeg selvfølgelig.
"Du har en ekstrem bevidst 7 mdr gammel dreng" - "ja, tak det ved jeg alt om" og jeg ville ønske, at det var anderledes lige nu.
Øv, håber på en bedre dag i morgen!

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin trøje!
    Hvis det er noget trøst så har jeg arbejdet i en vuggestue og jeg oplevede at det ofte var de børn der var sværest at kører ind der endte med at være gladest i vg :)
    Der er jo nogle børn der udtrykker deres følelser mere end andre og det går jo begge veje, såe r sikker på at når Sigurd først vænner sig til det bliver han lige så glad for vg som han nu er ked af det!

    SvarSlet
  2. åhh jeg håber du har ret Bella :0) Lige nu er det i hvert fald lidt hårdt!

    SvarSlet