onsdag den 17. marts 2010

Liva og børnebigbandet i musikhuset

På vej til Musikhuset lørdag formiddag :0)

I weekenden var Liva og jeg i Musikhuset i Århus til en super godt arrangement lavet af Århus musikskole.
Liva elsker at synge og spille og nyder meget når Børnehaven finder alle instrumenterne frem. Det var min kære mor der havde spottet i avisen at Musikskolen inviterede alle 0-4 årige til børnerytmik og bigband lørdag formiddag.
Der var en milliard mennesker -lidt for mange desværre, for vi kamp svedte inde i den lille sal. Men Liva nød det og skrålede med på alle sange.

Weekenden bød også på endnu en dejlig fødselsdagsfest med familien. Ja tænk at man skal fejres i flere dage (og jeg fylder ikke engang rundt i år -men pyha næste år så skylder jeg vist en stor fest).
Her er et lille udvalg af de mange rigtig lækre gaver jeg fik i år:

(Hay tæppet er godt nok petroliumsgrønt og den uåbnede pakke gemte på et gavekort. Gavekort fik jeg faktisk flere af i år -så nu kan jeg rigtig shoppe nye lækre ting til foråret og sommeren! Så gør det faktisk ikke noget, at man bliver et år ældre :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar