tirsdag den 9. februar 2010

Vuggestueplads og billeder af ugens kreative projekter

Juhuu -tak til alle der har krydset fingre for os. Det er lykkes os at få en plads til Sigurd i Livas vuggestue Hyldehaven :0)
Vi er vildt glade og føler os temmelig heldige.
Han skal starte i marts og jeg starter muligvis lidt tidligere på arbejde i forhold til den hidtidige plan.

Og så til billederne af ugens kreative projekter; Flagranker én masse, to par nye bukser til Sigurd og noget sengetøj (close up billede af det fede stof jeg har syet det i).



6 kommentarer:

  1. snyyyyyd - der var udsolgt af det stof da jeg var i stof og stil ;)
    Men sikke da en masse kreative ting du har lavet :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det fedt det stof! Hvor har du det fra??

    SvarSlet
  3. Ja, det er SÅ fint, det stof. Og flagrankerne lige så. Hvem der bare kunne sy :-)

    SvarSlet
  4. Det er skønt med jeres ros -tak :0) Og Julie; stoffet er købt i Stof og Stil som Bella skriver (de havde enormt mange nye super fine stoffer hjemme -den nye forårskollektion). Her i Aalborg havde de faktisk ret meget af det.

    SvarSlet
  5. Hej hej :o)

    Sikke en hyggeligt blog du har dig :o)

    Prøv og kig forbi min blog;
    www.hosweetho.blogspot.com

    SvarSlet
  6. ...jeg vil straks springe ind og kigge på din blod. Hyggeligt at du vil følge lidt med her :0)

    SvarSlet