søndag den 21. februar 2010

Sneen skal ikke sætte stopper for kreadagen!


Dagen i dag er blevet viet til kreadag med masser af hygge, kaffe og stoffer i massevis (altså dem man kan købe i metermål).
Jeg måtte bruge en time på at grave bilen ud -vi har i hvert fald fået 50 cm sne i løbet af de seneste døgn (ja nogen steder er det nok ovenikøbet mere). Jeg er vildt træt af sne nu og havde besluttet mig for, at det ikke skulle sætte en stopper for den kreative aftale.
Bilen kom fri af sneen -jeg pakkede den med symaskine, stoffer og tråd og kørte ud til Sarah og Niels Alfred (Sigurds mødregruppe).
Resultatet blev denne patchwork vest til Liva -Den kan vende begge veje og dermed bruges til forskellige bluser og kjoler. Vesten er kort (bolero-længde). Det er umiddelbart svært at se på billedet -så én af dagene må jeg vist lige ta' et billede af Liva hvor hun har den på, så I bedre kan se hvordan den tager sig ud. Jeg er vældig godt tilfreds med resultatet og Liva blev glad. Tak for en super hyggelig dag, Sarah!

God uge til jer alle og god vinterferie til dem der har det i den kommende uge :0)

4 kommentarer:

  1. Det er altså en super fin vest.

    SvarSlet
  2. Ja den er fin. Jeg misunder dig din mødregruppe. Har vist grebet det helt forkert an med min, for de er saftsusme ikke kreative så når de ser noget de kan lide sender de opskriften til mig og så bliver det lavet på samlebånd. Til gengæld køber de så en masse tøj til min unge, så alt i alt er alle ungerne i min mødregruppe super trendy.
    Men dit lyder bestemt noget hyggeligere :-)

    SvarSlet
  3. Den er jo super flot, utrolig så kreativ du er

    SvarSlet
  4. Tak -hvor er i søde. Liva fik den på her til morgen og hun var super stolt. Jeg elsker at hun elsker mit hjemmelavede tøj :0)
    ...og ja det er skønt med en kreativ mødregruppe!

    SvarSlet