søndag den 7. februar 2010

Flagranker og weekend i Århus

Weekenden har stået i det kreative tegn. Jeg har syet 5 meter flagranke i brune, lilla og orange farver til Livsen og 5 meter flagranke i brune, blå og grønne farver til Didurt. De er nu hængt op på børnenes fælles værelse.
Vi har netop i dag flyttet Sigurds seng ud af soveværelset -i håb om mere søvn til mor her! Han har fået sit eget lille hjørne i samme store værelse hvor Livsen bor.
Nu skal de to forhåbentligt rigtig hygge sig sammen -Livsen er i hvert fald meget positiv indstillet og glæder sig til at de to skal dele værelse.
Jeg håber og krydser fingre for, at han ikke vækker hende i løbet af natten. I løbet af ugen skal I nok få en opdatering på hvordan det går.
I forbindelse med at jeg skulle sy flagrankerne var jeg et smut i Stof og Stil der netop havde fået sin nye forårs stofkollektion hjem -pyha hvor var der meget fedt stof. Jeg købte noget lækkert stof som jeg netop er igang med at sy sengetøj til børnene i. Billeder af flagrankerne og sengetøjet kommer én af dagene :0)
Halvdelen af lørdag og i dag søndag har vi været i Århus. Vi har haft super god tid, besøgt et vennepar, spist lækker mad og set melodi grandprix hos mine forældre og i dag været til 8 års fødselsdag med brunch og kagemand. Super hyggelig men desværre en alt for kort weekend.
Ha' en rigtig god uge allesammen!

2 kommentarer:

  1. De der flagranker, dem skal vi da se nogle billeder af, skal vi ikke? :-)

    SvarSlet
  2. Ja selvfølgelig. Jeg vil meget gerne vise dem frem. Jeg har faktisk taget nogle billeder men de er virkeligt ikke ret gode og flagrankerne kommer slet ikke til sin ret. Øv. Jeg må lige se hvad jeg kan gøre i morgen!

    SvarSlet