mandag den 25. januar 2010

"hvorfor må jeg ikke være spiderman med pippi-paryk?"

Fastelavn nærmer sig og jeg plejer selv at fremstille et fint kostume til Liva. På spørgsmålet "hvad vil du være i år, Liva" svarede barnet; "jeg vil gerne være Spiderman og Pippi og kanin".
Det var alligevel ikke så lidt og spørgsmålet er nu om jeg kan være kreativ nok eller om jeg skal trække en streg i sandet og forlange af den lille selvstændige og lettere hidsige dame, at hun beslutter sig om det ene eller andet.
Mon nogle af jer kender denne problematik? Og er I overhovedet klar over hvad en Pippi paryk koster -jeg blev da i hvert fald lidt chokeret over prisen. Mon de kan findes på bud :0)
Jeg skal i hvert fald i gang med symaskinen snarest og jeg lover at vende tilbage med et billede af resultatet!

1 kommentar:

  1. Vi besluttede at Tigerdyret var valget i år og købte en dragt i størrelse 3 år....hmm men det er som om maven ikke helt kan passe i dragten :-) så...vores problematik er lidt anderledes, men nu man han vist trække maven ind for han er glad for at skulle være Tigerdyret.

    SvarSlet