onsdag den 3. november 2010

På søndag....


...får vi nøglen til vores nye hus - Yeees, det bliver vildt spændende og fantastisk dejligt! Mærkelig mavefornemmelse - det er vores, VORES hus!

Det næste skridt er så, at blive enig om hvilken farve der skal males på væggen! Hvilken farve maler man fx i et køkken-alrum, når køkkenlågerne er cremefarvet?

Lille Sigurd har det heldigvis bedre. Han skal have lagt dræn i begge ører på fredag! Jeg glæder mig til det er overstået. Narkosen, forvirringen og den ulykkelige dreng glæder jeg mig ikke til - men når det så er sagt så bliver de mine nye bedste venner de dræn!

Jeg ser frem til en hyggelig og ikke mindst vildt spændende weekend!

1 kommentar:

  1. Vi har grå farve på vægen til vores cremefarvede låger :-) Men mon ikke også hvid kan gå an - når nu det er et stort køkken-alrum, måske forskellige farver på væggene - én farve ved køkkenet, én farve i den anden ende.

    SvarSlet